Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства

Вікарчук О. І., Коберник О. М. (2018) Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. С. 60–63.

[thumbnail of Коберник-3.PDF]
Preview
pdf
Коберник-3.PDF

Завантажити (220kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 14 Трав 2018 08:36
Оновлення: 14 Трав 2018 08:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27070

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу