Люріна Т. І. (2008) Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 36–41.
Preview
Vip42_2.pdf
Завантажити (143kB) | Preview
Анотація
Розглянуто сучасні тенденції формування ціннісних орієнтацій особистості студента в контексті
духовного простору освітнього менеджменту. Проаналізовано моральний компонент навчальної
діяльності, що передбачає наявність моральних норм та принципів, культурних надбань та
соціально-морального досвіду, яким керуються викладачі та студенти в освітньому процесі і який
має ефект зворотного зв’язку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Користувач: | Користувачі 254 не знайдено. |
Дата подачі: | 25 Вер 2009 11:34 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2713 |
ДСТУ 8302:2015: | Люріна Т. І. Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 36–41. |