Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів

Люріна Т. І. (2008) Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 42. С. 36–41.

[thumbnail of Vip42_2.pdf]
Preview
PDF
Vip42_2.pdf

Завантажити (143kB) | Preview

Анотація

Розглянуто сучасні тенденції формування ціннісних орієнтацій особистості студента в контексті
духовного простору освітнього менеджменту. Проаналізовано моральний компонент навчальної
діяльності, що передбачає наявність моральних норм та принципів, культурних надбань та
соціально-морального досвіду, яким керуються викладачі та студенти в освітньому процесі і який
має ефект зворотного зв’язку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Користувач: Користувачі 254 не знайдено.
Дата подачі: 25 Вер 2009 11:34
Оновлення: 14 Серп 2015 19:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2713
ДСТУ 8302:2015: Люріна Т. І. Психолого-педагогічні та соціально-педагогічні фактори моральної самоактуалізації студентів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 42. С. 36–41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу