Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Спонсорство як інструмент маркетингу

Клімова І. О., Дударчик В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. С. 31–33.

[thumbnail of Стаття_Дударчик.PDF]
Preview
pdf
Стаття_Дударчик.PDF

Завантажити (283kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 11 Черв 2018 12:32
Оновлення: 11 Черв 2018 12:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27136

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу