Гречуха І. А. (2018) Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 33–35.
Grechuha.pdf
Завантажити (389kB) | Preview
Анотація
До вивчення проблеми розвитку дитячої обдарованості, у тому числі і
літературної, долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні психологи. Одними з
перших, хто досліджував розвиток дитячої літературної творчості, були
Х. Гізе, В.С. Соловйов, І. Гаупп, В. Штерн, Л.С. Виготський. В 60-70-ті роки
своє продовження досліджувана проблема знайшла у працях П.І. Мазура,
В.П.Ягункової; в 70-80-ті роки в роботах Н.Б. Берхіна, О.О. Мелік-
Пашаєвого, З.М. Новлянської .
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Черв 2018 17:08 |
Оновлення: | 13 Черв 2018 17:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27144 |
ДСТУ 8302:2015: | Гречуха І. А. Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. 2018. Т. 3. С. 33–35. |