Весельська А. Л. (2018) Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 11–15.
Preview
Veselska.pdf
Завантажити (501kB) | Preview
Анотація
Питання співвідношення понять «знання» та «розуміння» є
актуальним для психології музичного мистецтва і зумовлюється
особливостями та специфікою об‘єкта розуміння. Пропонована робота
містить теоретичний аналіз та обгрунтування складових когнітивного
компонента у загальній моделі розуміння музики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 13 Черв 2018 17:10 |
Оновлення: | 13 Черв 2018 17:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27152 |
ДСТУ 8302:2015: | Весельська А. Л. Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. 2018. Т. 3. С. 11–15. |