Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів

Весельська А. Л. (2018) Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 11–15.

[thumbnail of Veselska.pdf]
Preview
Текст
Veselska.pdf

Завантажити (501kB) | Preview

Анотація

Питання співвідношення понять «знання» та «розуміння» є
актуальним для психології музичного мистецтва і зумовлюється
особливостями та специфікою об‘єкта розуміння. Пропонована робота
містить теоретичний аналіз та обгрунтування складових когнітивного
компонента у загальній моделі розуміння музики.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 13 Черв 2018 17:10
Оновлення: 13 Черв 2018 17:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27152
ДСТУ 8302:2015: Весельська А. Л. Когнітивний компонент у психологічній моделі розуміння музичних творів. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції. 2018. Т. 3. С. 11–15.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу