Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»)

Майстренко Т. М. (2018) Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 89–90.

[thumbnail of Maistrenko.pdf]
Preview
Текст
Maistrenko.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

Вивчення будь-якої дисципліни програми підготовки фахівців обов‘язково передбачає визначення кінцевого результату у вигляді сформованих знань, умінь та навичок студентів або набутих компетенцій. Однак з точки зору методики викладання важливим є з‘ясування того, які очікування мають самі студенти щодо кінцевого результату вивчення того чи іншого курсу. Особливо корисним є вивчення сподівань студентів у практично-орієнтованих навчальних курсах, які суттєво впливають на розвиток фахових компетенцій. Однією з таких дисциплін є «Основи психологічного тренінгу». Викладання цього курсу спрямоване на формування у студентів умінь планувати, розробляти та проводити тренінг у спосіб моделювання ситуації тренінгу, при якому кожен студент групи виконує роль тренера. Тому важливо з‘ясувати, як студенти визначають для себе очікування щодо курсу «Основи психологічного тренінгу».

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач: Оксана Горай
Дата подачі: 14 Черв 2018 07:31
Оновлення: 14 Черв 2018 07:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27159
ДСТУ 8302:2015: Майстренко Т. М. Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. 2018. Т. 3. С. 89–90.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу