Портницька Н. Ф. (2018) Вікова динаміка наслідування та творчості у продуктивній діяльності дошкільників. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. Т. 3. С. 121–125.
Portnitcka.pdf
Завантажити (2MB) | Preview
Анотація
Початковим етапом розвитку творчості закономірно вважається дошкільний вік. Протягом цього періоду відбувається розширення спектру умінь та навичок дітей, засвоєних через наслідування (В.О.Просецький, Є.В. Субботський), з одного боку, та розвиток уяви і фантазії як передумов креативності (В.В.Давидов, В.М.Дружинін), з іншого. Таким чином, одним із механізмів розвитку творчості дошкільників є наслідування зразків творчої діяльності (Н.В.Хазратова). Значна увага звертається на проблеми розвитку творчих здібностей через систему спеціально організованих занять (В.У.Кузьменко, Н.І.Череповська). Однак, виникає питання: який із періодів дошкільного віку є початковим для виникнення творчих дій? З метою вивчення вікових особливостей структури та функцій наслідування у продуктивній діяльності дошкільників, що сприяють виникненню творчості, було організовано низку експериментальних досліджень. Дослідження проводились із дошкільниками молодшої, середньої та старшої груп ДНЗ.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Оксана Горай |
Дата подачі: | 14 Черв 2018 08:21 |
Оновлення: | 14 Черв 2018 08:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27161 |
ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф. Вікова динаміка наслідування та творчості у продуктивній діяльності дошкільників. Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції. 2018. Т. 3. С. 121–125. |