Зданюк Т. В. (2008) Двофазова підготовка вчителів у ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 41. С. 94–98.
Preview
08ztvdpv.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються основні напрями підготовки вчителів Німеччини, розкриваються проблеми та недоліки, існуючі в цій сфері. Обґрунтовується необхідність реформування існуючої системи педагогічної освіти, суть якого зводиться до досягнення оптимального балансу між науковою і практичною складовими навчального плану та визначаються сфери можливих перетворень.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Олександр Сергійович Яценко |
Дата подачі: | 03 Черв 2009 11:21 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2734 |
ДСТУ 8302:2015: | Зданюк Т. В. Двофазова підготовка вчителів у ФРН. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2008. № 41. С. 94–98. |