Електронна бібліотека Житомирського державного університету

The development perspectives of international marketing in conditions of integration

Вікарчук О. І. (2018) The development perspectives of international marketing in conditions of integration. Економіка. Управління. Інновації. № 1(22). ISSN 2410-3748.

[thumbnail of Вікарчук_стаття.PDF]
Preview
pdf
Вікарчук_стаття.PDF

Завантажити (485kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Вер 2018 12:28
Оновлення: 05 Вер 2018 12:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27381
ДСТУ 8302:2015: Вікарчук О. І. The development perspectives of international marketing in conditions of integration. Економіка. Управління. Інновації. 2018. № 1(22).

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу