Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk. Т. ІІІ. С. 395–406.
Портницька-Савиченко-Майстренко-стаття.pdf
Завантажити (711kB) | Preview
Анотація
В умовах військового конфлікту виникає необхідність надання психологічної допомоги не учасникам бойових дій, але й дітям, чиї батьки є учасниками АТО. У статті представлено опис соціальних стереотипів відносно образів військовослужбовців та ПТСР. Стигматизація ПТСР зумовлює необхідність проведення додаткової психоедукаційної роботи з учителями. Представлено опис тренінгу для вчителів, що працюють із дітьми з ознаками ПТСР, а також з дітьми, які проживають із батьками, що долають наслідки травми. Впровадження тренінгу сприяє поглибленню уявлень вчителями про психологічний зміст ПТСР, зміні емоційного фону сприймання цього психічного розладу та формуванню більшого емоційного включення.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | травма, посттравматичний стресовий розлад, стигматизація, тренінг trauma, post-traumatic stress disorder, stigmatization, training |
| Класифікатор: | B Філософія, психологія, релігія > BF Психологія |
| Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
| Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
| Дата подачі: | 14 Вер 2018 00:06 |
| Оновлення: | 14 Вер 2018 00:06 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27392 |
| ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk. 2018. Т. ІІІ. С. 395–406. |


