Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk. Т. ІІІ. С. 395–406.
Портницька-Савиченко-Майстренко-стаття.pdf
Завантажити (711kB) | Preview
Анотація
В умовах військового конфлікту виникає необхідність надання психологічної допомоги не учасникам бойових дій, але й дітям, чиї батьки є учасниками АТО. У статті представлено опис соціальних стереотипів відносно образів військовослужбовців та ПТСР. Стигматизація ПТСР зумовлює необхідність проведення додаткової психоедукаційної роботи з учителями. Представлено опис тренінгу для вчителів, що працюють із дітьми з ознаками ПТСР, а також з дітьми, які проживають із батьками, що долають наслідки травми. Впровадження тренінгу сприяє поглибленню уявлень вчителями про психологічний зміст ПТСР, зміні емоційного фону сприймання цього психічного розладу та формуванню більшого емоційного включення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | травма, посттравматичний стресовий розлад, стигматизація, тренінг trauma, post-traumatic stress disorder, stigmatization, training |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 13 Вер 2018 21:06 |
Оновлення: | 13 Вер 2018 21:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27392 |
ДСТУ 8302:2015: | Портницька Н. Ф., Савиченко О. М., Майстренко Т. М. Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk. 2018. Т. ІІІ. С. 395–406. |