Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з туризму у вищому навчальному закладі

Дудорова Л. Ю. (2018) Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з туризму у вищому навчальному закладі. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 5. С. 57–62. ISSN 2071-5285.

[thumbnail of 08.pdf]
Preview
Текст
08.pdf

Завантажити (320kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто організація самостійної роботи студентів, здійснено категорійний аналіз означеної проблеми, визначено умови технологічного підходу для забезпечення модернізації самостійної роботи майбутніх фахівців з туризму.
Проблему підготовки майбутніх фахівців з туризму до організації самостійної роботи і керівництва нею викладацьким складом у навчально-пізнавальному процесі вищого навчального закладу необхідно здійснювати на концептуальному, мотиваційному, структурно-змістовому, технологічному, організаційно-діяльнісному рівнях. Іншими словами, необхідно сформувати у студентів мотивацію до самостійного вивчення навчального матеріалу та забезпечити впровадження технології з боку викладачів, враховуючи при цьому індивідуально-типологічні та психологічні властивості студента.
Провідними тенденціями реалізації відповідної технології є:
– розробка, впровадження і розповсюдження педагогічних технологій, що прискорюють процеси оновлення і модернізації сучасної системи освіти;
– підготовка майбутніх фахівців з туризму упродовж усього періоду становлення професійної школи і педагогічної думки повинен відбуватися таким чином, щоб цей процес сприяв перманентному оновленню, усвідомленню і впровадженню нових ідей і технологій.
В структурі педагогічної технології організації самостійної роботи майбутніх фахівців з туризму необхідно враховувати групи факторів, які впливають на успішність та результативність самостійної роботи: організаційно-педагогічні – фактори, що сприяють формуванню і становленню самостійної діяльності (мотиваційна сфера, необхідні знання та уміння тощо); соціально-психологічні – сприятливі умови, вольові якості, що сприяють підвищенню продуктивності самостійної діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: студенти, технологічний підхід, самостійна робота, вищий навчальний заклад.
Класифікатор: A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Дата подачі: 29 Вер 2018 11:23
Оновлення: 29 Вер 2018 11:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27436
ДСТУ 8302:2015: Дудорова Л. Ю. Організація самостійної роботи майбутніх фахівців з туризму у вищому навчальному закладі. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2018. № 5. С. 57–62.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу