Павлишин О. Ф., Можаровська С. П., Можаровський Ю. А. (2018) Вплив методів психічної саморегуляції на зміну рівня тривожності студентів-футболістів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 5. С. 85–89. ISSN 2071-5285.
13.pdf
Завантажити (411kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено «тривожність» як емоційний стан. На основі аналізу попередніх наукових досліджень висвітлено актуальність досліджуваної теми. Представлено результати теоретичного аналізу й емпіричного дослідження зміни рівня ситуативної тривожності під час спортивної діяльності студентів – футболістів. Наголошено на тому, що тривожність є однією із головних властивостей особистості, що визначає успішність виступу спортсмена на змаганнях. Оскільки рівень тривожності під час спортивної діяльності обумовлений, переважно, впливом ситуативних факторів змагальної діяльності, і залежить не лише від рівня високої фізичної, технічної і тактичної підготовленості, але й від психологічної готовності спортсмена. У статті представлено результати зміни психоемоційного стану студентів – футболістів. Досліджено особистісну та ситуативну тривожність під час спортивної діяльності. Визначено і проаналізовано зміну рівня ситуативної тривожності студентів – футболістів під час спортивної діяльності. Досліджено і оцінено вплив методів психічної саморегуляції на зміну рівня тривожності студентів – футболістів, а саме вплив аутогенного тренування на рівень тривожності студентів – футболістів. На основі узагальнених даних доведено, що методи психічної саморегуляції позитивно впливають на зміну рівня тривожності студентів – футболістів. Застосування методу аутогенного тренування за класичною методикою Шульца, яка базується на застосуванні м'язової релаксації, самонавіювання і самовихованні, сприяє зниженню рівня ситуативної тривожності студентів – футболістів під час спортивної діяльності. Враховуючи теоретичний аналіз та висновки емпіричного дослідження, визначено перспективу подальшого дослідження даної проблеми.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | спортивна діяльність, психоемоційний стан, тривожність, ситуативна тривожність, методи психічної саморегуляції, аутогенне тренування, аутогенне тренування за класичною методикою Шульца. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 29 Вер 2018 11:25 |
Оновлення: | 29 Вер 2018 11:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27441 |
ДСТУ 8302:2015: | Павлишин О. Ф., Можаровська С. П., Можаровський Ю. А. Вплив методів психічної саморегуляції на зміну рівня тривожності студентів-футболістів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2018. № 5. С. 85–89. |