Вознюк Т. В., Коннова М. В. (2018) Атестація керівників ДЮСШ як один з напрямів удосконалення системи підготовки юних спортсменів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 5. С. 187–194. ISSN 2071-5285.
30.pdf
Завантажити (427kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається атестація керівників як одна з умов демократизації сучасної спортивної школи. Зазначено, що в основу атестації керівника доцільно покласти його управлінську діяльність. Мета дослідження полягає у визначенні організаційно-педагогічних засад оцінки управлінської діяльності керівників ДЮСШ та науково-теоретичному обґрунтуванні й розробці відповідної моделі атестації керівника. На основі аналізу науково-педагогічних джерел та вітчизняного досвіду роботи виділено основні чинники та вдосконалено критерії (як такі, що описують і деталізують ці чинники) діяльності керівника ДЮСШ. Розроблено модель атестації керівника спортивної школи, яка має три компоненти, що відповідають етапам її здійснення: діагностичний, аналітичний і заключний. У змістовій складовій моделі атестації розкрито основні управлінські функції, діагностичному етапу відповідають функції планування й організації; аналітичному – вимірювання, аналізу, прогнозування; заключному – регулювання, узагальнення. Критерії оцінювання були скомпоновані за основними напрямками, що відображаються у базовому стандарті професійної діяльності керівника: стратегічний менеджмент, управління навчально-тренувальним процесом, менеджмент персоналу, фінансово-господарський менеджмент, напрям внутрішніх і зовнішніх комунікацій. Кожний критерій, розглядається за допомогою відповідних показників, які оцінюються за 10 бальною системою. Кваліфікаційний показник управлінської діяльності керівника спортивної школи дає можливість встановити рівень його кваліфікації: творчо-інноваційний; технологічний; перетворювальний або нормативно-репродуктивний. Освітній моніторинг з використанням розробленої і представленої моделі забезпечує відстеження і спрямування діяльності керівника спортивної школи на результат, який поєднує можливості директора ДЮСШ з вимогами до його професійної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | управління, атестація, дитячо-юнацька спортивна школа, професійні компетенції. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 06 Жовт 2018 16:23 |
Оновлення: | 06 Жовт 2018 16:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27486 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк Т. В., Коннова М. В. Атестація керівників ДЮСШ як один з напрямів удосконалення системи підготовки юних спортсменів. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2018. № 5. С. 187–194. |