Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства

Вікарчук О. І., Гуральчук Ю. (2018) Маркетинг персоналу, як інструмент вдосконалення управління діяльністю підприємства. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка. С. 53–54.

[thumbnail of ЮЛІЯ_ГУРАЛЬЧУК_тези.PDF]
Preview
pdf
ЮЛІЯ_ГУРАЛЬЧУК_тези.PDF

Завантажити (369kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 11 Жовт 2018 13:27
Оновлення: 11 Жовт 2018 13:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27572

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу