Павленко В. В. (2017) Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика. Т. 14. С. 116–124. ISSN 2220-4555.
Preview
Пвленко В.В..pdf
Завантажити (677kB) | Preview
Анотація
На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні, а саме: системний, особистісно-діяльнісний, інтелектуальний, синергетичний, комунікативний та рефлексивний. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативність, розвиток креативності учнів, системний підхід |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Віта Віталіївна Павленко |
Дата подачі: | 15 Жовт 2018 14:32 |
Оновлення: | 15 Жовт 2018 14:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27589 |
ДСТУ 8302:2015: | Павленко В. В. Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика. 2017. Т. 14. С. 116–124. |