Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Основні підходи до розвитку креативності особистості

Павленко В. В. (2017) Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика. Т. 14. С. 116–124. ISSN 2220-4555.

[thumbnail of Пвленко В.В..pdf]
Preview
Текст
Пвленко В.В..pdf

Завантажити (677kB) | Preview

Анотація

На основі аналізу літератури систематизовано підходи до розуміння креативності особистості у педагогіці та визначено основоположні, а саме: системний, особистісно-діяльнісний, інтелектуальний, синергетичний, комунікативний та рефлексивний. Виділені концептуальні ідеї щодо розвитку креативності учнів: у процесі навчання максимально враховуються особливості учня; особистість виступає суб'єктом діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативність, розвиток креативності учнів, системний підхід
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 15 Жовт 2018 14:32
Оновлення: 15 Жовт 2018 14:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27589
ДСТУ 8302:2015: Павленко В. В. Основні підходи до розвитку креативності особистості. Українська полоністика. 2017. Т. 14. С. 116–124.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу