Кравець Валерія, Гордієнко О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун.. С. 79–82.
Preview
Стаття 6.pdf
Завантажити (170kB) | Preview
Анотація
Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 29 Жовт 2018 12:04 |
Оновлення: | 29 Жовт 2018 12:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27633 |
ДСТУ 8302:2015: | Кравець Валерія, Гордієнко О. А. Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. 2018.. С. 79–82. |