Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови

Кравець Валерія, Гордієнко О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун.. С. 79–82.

[thumbnail of Стаття 6.pdf]
Preview
Текст
Стаття 6.pdf

Завантажити (170kB) | Preview

Анотація

Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 29 Жовт 2018 12:04
Оновлення: 29 Жовт 2018 12:04
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27633
ДСТУ 8302:2015: Кравець Валерія, Гордієнко О. А. Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. 2018.. С. 79–82.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу