Гордієнко О. А. (2018) Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. International Scientific Conference «Eastern European Studies: Economics, Education and Law». Т. 1. С. 25–28.
Preview
Стаття 7.pdf
Завантажити (260kB) | Preview
Анотація
У програмах з української мови для початкових класів значне місце відводиться вивченню морфемної структури слова, що є важливим для збагачення дітей мовними знаннями, розвитку мовлення та мислення школярів, осмисленню ними закономірностей правопису.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Будова слова, розвивальна спрямованість, початкові класи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 29 Жовт 2018 12:05 |
Оновлення: | 29 Жовт 2018 12:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27634 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах. International Scientific Conference «Eastern European Studies: Economics, Education and Law». 2018. Т. 1. С. 25–28. |