Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Маркетингове планування діяльності підприємств

Пойта І. О., Боровська О. (2018) Маркетингове планування діяльності підприємств. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 р, ЖДУ ім І. Франка.

[thumbnail of стаття_Боровська.PDF]
Preview
pdf
стаття_Боровська.PDF

Завантажити (207kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 15 Лист 2018 10:43
Оновлення: 15 Лист 2018 10:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27708

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу