Семенець С. П. (1998) Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Вісник Житомирського педагогічного інституту. № 1. pp. 27-30.
Preview
4E0059EC.pdf
Download (135kB) | Preview
Abstract
Проілюстровано використання педагогічного програмного засобу «GRAN 1», що сприяє якісному формуванню провідних понять математичного аналізу (границя, неперервність, диференційовність) на наочно-інтуїтивному рівні, самостійному «відкриттю» учнями деяких властивостей, правил, теорем, наводить спосіб розв’язування тієї чи іншої задачі або прикладу, значно скорочує розв’язання непростих завдань на доведення, дослідження, дозволяє проводити дослідження самими учнями, швидко перевіряти правильність висунутих гіпотез.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
| Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analytics and Statistics |
| Depositing User: | Олександр Сергійович Яценко |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 15:47 |
| Last Modified: | 03 Oct 2016 12:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/278 |
| ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. Щодо використання педагогічного програмного засобу «GRAN1» при вивченні курсу алгебри і початків аналізу. Вісник Житомирського педагогічного інституту. 1998. № 1. pp. 27-30. |


