Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту

Войналович Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика». № 34. С. 95–97.

[thumbnail of стаття Войналович Л П  Херсон 2018.pdf]
Preview
Текст
стаття Войналович Л П Херсон 2018.pdf

Завантажити (144kB) | Preview

Анотація

Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення.
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Оксана Мозговенко
Дата подачі: 28 Січ 2019 13:06
Оновлення: 28 Січ 2019 13:06
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28015
ДСТУ 8302:2015: Войналович Л. П. Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика». 2018. № 34. С. 95–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу