Войналович Л. П. (2018) Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика». № 34. С. 95–97.
Preview
стаття Войналович Л П Херсон 2018.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена дослідженню стилістичних особливостей реклами на матеріалі сучасних англомовних текстів. З’ясовано, що в англомовному рекламному тексті використовуються різноманітні засоби та прийоми задля створення певних стилістичних ефектів метою яких є спонукати потенційного покупця до придбання відповідного рекламованого товару та стимулювати збут продукції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама, стилістичні особливості, рекламний дискурс, стилістичні засоби і прийоми, фігури заміщення, фігури суміщення. |
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Оксана Мозговенко |
Дата подачі: | 28 Січ 2019 13:06 |
Оновлення: | 28 Січ 2019 13:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28015 |
ДСТУ 8302:2015: | Войналович Л. П. Стилістичні особливості англомовного рекламного тексту. Науковий вісник Херсонського державного университету. Серія «Лінгвістика». 2018. № 34. С. 95–97. |