Гарлінська А. М., Корнійчук Н. М., Власенко Р. П. (2018) Ігрове спрямування фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. № 6. С. 34–41. ISSN 2071-5285.
Фаховий збiрник 6_34-41_варіант.pdf
Завантажити (645kB) | Preview
Анотація
Актуальність теми дослідження. Правильно організована рухова активність в дитинстві створює передумови для нормальної життєдіяльності організму в дорослому віці. Вона виконує функцію регулятора росту молодого організму, є необхідною умовою для становлення та удосконалення дитини як біологічної істоти і соціального суб’єкта.
Мета дослідження – дослідити значення рухливих ігор для підвищення показників фізичної підготовленості дітей молодшого шкільного віку.
Методи дослідження – аналіз, узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, тестування, соматометрія, методи математичної статистики.
Результати дослідження та ключові висновки. Дослідження проводилося на базі Полонської гімназії м. Полонного Хмельницької області, в якому було задіяно 30 дітей (четвертих класів), яких поділили на дві групи: експериментальну та контрольну, заняття в них проводилися в однакових умовах. Під час педагогічного тестування оцінювались основні фізичні здібності: сила, швидкість, витривалість, гнучкість та спритність. При педагогічному спостережені основним об’єктом була поведінка та стан дітей. Визначені антропометричні показники – довжина тіла, маса та життєва ємність легень. У результаті аналізу показників фізичної підготовленості дітей четвертих класів, спостерігається підвищення показників фізичної підготовленості в експериментальній групі у порівнянні з контрольною. Однією з особливостей проведеного дослідження у експериментальниій групі є той факт, що розроблені засоби, методи та форми організації фізичної підготовки не порушують закономірностей розвитку фізичних здібностей, а навпаки підвищують їх, що позитивно впливає на весь стан зростаючого організму.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | фізичне виховання, фізична підготовленість, рухливі ігри, діти молодшого шкільного віку |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Дата подачі: | 31 Січ 2019 19:14 |
Оновлення: | 31 Січ 2019 19:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28142 |
ДСТУ 8302:2015: | Гарлінська А. М., Корнійчук Н. М., Власенко Р. П. Ігрове спрямування фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку. Фізична культура, спорт та здоров’я нації. 2018. № 6. С. 34–41. |