Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Конкурентні переваги органічної продукції

Павловська Л. Д. (2018) Конкурентні переваги органічної продукції. Економіка. Управління. Інновації. № 2 (23). ISSN 2410-3748.

[thumbnail of eui_2018_2_15.pdf]
Preview
Текст
eui_2018_2_15.pdf

Завантажити (622kB) | Preview

Анотація

Досліджені теоретичні та практичні аспекти забезпечення конкурентних переваг органічної продукції за сучасних умов посилення конкурентної боротьби та глобалізації продовольчого ринку, визначені шляхи зростання конкурентних позицій органічної
продукції

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: органічна продукція; конкурентні переваги; конкурентоспроможність; конкуренти; споживачі; диференціація; товар; ринок; комплекс маркетингу
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 26 Лют 2019 10:14
Оновлення: 26 Лют 2019 10:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28427
ДСТУ 8302:2015: Павловська Л. Д. Конкурентні переваги органічної продукції. Економіка. Управління. Інновації. 2018. № 2 (23).

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу