Дмитрієва С. М., Бутузова Л. П. (2016) Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 166–172. ISSN 2311-8466.
Дмитрієва Бутзова 2016 Самооцінка та рівень домагань старшокласників.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки та рівня домагань у період ранньої юності та їх змістовна інтерпретація. Предста-влено вікову специфіку динамічних особливостей проявів самооцінки та рівня домагань старшокласників. Ана-лізуються особливості співвідношення самооцінки та рівня домагань юнаків та дівчат, продемонстровано тенденції взаємозв’язків та відмінностей прояву самооцінки та рівня домагань старшокласників на нижній (10-ий клас) та верхній (11-ий клас) межах віку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | самосвідомість, образ-Я, самооцінка, рівень домагань, афект неадекватності, рання юність. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 22 Бер 2019 13:26 |
Оновлення: | 22 Бер 2019 13:26 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28601 |