Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників

Дмитрієва С. М., Бутузова Л. П. (2016) Психологічні особливості самооцінки та рівня домагань старшокласників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (5). С. 166–172. ISSN 2311-8466.

[thumbnail of Дмитрієва Бутзова 2016 Самооцінка та рівень домагань старшокласників.pdf]
Preview
Текст
Дмитрієва Бутзова 2016 Самооцінка та рівень домагань старшокласників.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті представлено якісний та кількісний аналіз результатів емпіричного дослідження психологічних особливостей самооцінки та рівня домагань у період ранньої юності та їх змістовна інтерпретація. Предста-влено вікову специфіку динамічних особливостей проявів самооцінки та рівня домагань старшокласників. Ана-лізуються особливості співвідношення самооцінки та рівня домагань юнаків та дівчат, продемонстровано тенденції взаємозв’язків та відмінностей прояву самооцінки та рівня домагань старшокласників на нижній (10-ий клас) та верхній (11-ий клас) межах віку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: самосвідомість, образ-Я, самооцінка, рівень домагань, афект неадекватності, рання юність.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 22 Бер 2019 13:26
Оновлення: 22 Бер 2019 13:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28601

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу