Ігнатенко О. О., Власенко Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. С. 134–136.
Ігнатенко О.О._Р.П.Власенко_134-136.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все
– захоплююче заняття.
У світовій педагогіці гра розглядається як будь
-яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких
обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 29 Бер 2019 12:42 |
Оновлення: | 29 Бер 2019 12:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28720 |
ДСТУ 8302:2015: | Ігнатенко О. О., Власенко Р. П. Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. 2018.. С. 134–136. |