Стахова О. О., Войналович М. М. (2018) Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”.. С. 61–64.
Preview
Стахова3.pdf
Завантажити (207kB) | Preview
Анотація
У межах публікації висвітлено різні концептуальні підходи до розуміння сутності, структури професійно важливих якостей педагога, розкрито їх роль у професійній діяльності майбутніх представників педагогічної спільноти, виявлено психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми викладачами хімії, біології окреслених вище якостей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійно важливі якості, педагогічні здібності, особистісно-професійне зростання студентів. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 02 Квіт 2019 07:22 |
Оновлення: | 02 Квіт 2019 07:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28764 |
ДСТУ 8302:2015: | Стахова О. О., Войналович М. М. Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”. 2018.. С. 61–64. |