Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей

Стахова О. О., Войналович М. М. (2018) Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”.. С. 61–64.

[thumbnail of Стахова3.pdf]
Preview
Текст
Стахова3.pdf

Завантажити (207kB) | Preview

Анотація

У межах публікації висвітлено різні концептуальні підходи до розуміння сутності, структури професійно важливих якостей педагога, розкрито їх роль у професійній діяльності майбутніх представників педагогічної спільноти, виявлено психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми викладачами хімії, біології окреслених вище якостей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: професійно важливі якості, педагогічні здібності, особистісно-професійне зростання студентів.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 02 Квіт 2019 07:22
Оновлення: 02 Квіт 2019 07:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28764
ДСТУ 8302:2015: Стахова О. О., Войналович М. М. Психологічні особливості усвідомлення студентами-майбутніми педагогами професійно важливих якостей. Наукове мислення: збірник статей вісімнадцятої Всеукраїнської практично-пізнавальної інтернет-конференції “Наукова думка сучасності і майбутнього”. 2018.. С. 61–64.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу