Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг

Бутузова Л. П. (2018) Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. № 3(37).

[thumbnail of Бутузова  Ретроспектива булінгу 2018.pdf]
Preview
Текст
Бутузова Ретроспектива булінгу 2018.pdf

Завантажити (269kB) | Preview

Анотація

У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: булінг, насилля, психологічна готовність педагога до ефективної протидії булінгу, уявлення та стереотипи про шкільний булінг, ретроспективне дослідження, цькування.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти
Користувач: Наталія Баргілевич
Дата подачі: 02 Квіт 2019 12:41
Оновлення: 02 Квіт 2019 12:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28786
ДСТУ 8302:2015: Бутузова Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2018. № 3(37).

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу