Бутузова Л. П. (2018) Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. № 3(37).
Бутузова Ретроспектива булінгу 2018.pdf
Завантажити (269kB) | Preview
Анотація
У статті презентовано результати аналізу уявлень та стереотипів студентів-майбутніх педагогів про шкільний булінг, сформованих на основі власного досвіду та спогадів. Показано, що розмаїття таких уявлень актуалізується крізь призму суб’єктивного емоційного переживання усіх рольових структур булінгу: переслідувача, постраждалого та спостерігача. Спонтанно-стереотипне формування досвіду та уявлень про доцільність тих чи інших стратегій поведінки у ситуації шкільного цькування може завадити у майбутньому їх ефективній протидії цьому явищу у професійній діяльності педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | булінг, насилля, психологічна готовність педагога до ефективної протидії булінгу, уявлення та стереотипи про шкільний булінг, ретроспективне дослідження, цькування. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 02 Квіт 2019 12:41 |
Оновлення: | 02 Квіт 2019 12:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28786 |
ДСТУ 8302:2015: | Бутузова Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2018. № 3(37). |