Максимець С. М. (2015) Вплив реклами на формування особистості юнацтва. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні: Матеріали Дев’ятої Міжнародної науково-практичної конференції / За ред. Саух І.В.. С. 69–72.
Preview
Максимець КБІТ Туризм.(1).pdf
Завантажити (185kB) | Preview
Анотація
В статті подані результати дослідження впливу реклами на формування особистості юнака, у ході якого з’ясовано рівень тривожності, агресивності, фрустрації особистості, ступінь залежності юнака від групових стандартів та рівень ригідності кожного, що й відображає на скільки юнак може піддаватися впливу рекламних образів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама, формування особистості, тривожність, агресивність, ригідність, фрустрація |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BD Теоретична філософія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Баргілевич |
Дата подачі: | 02 Квіт 2019 14:00 |
Оновлення: | 02 Квіт 2019 14:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28794 |