Ніколаєнко С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment..
Preview
Аутсорсинг маркетингу страх.комп. 2017.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
Прагнення успішно здійснювати підприємницьку діяльність, підвищувати рівень конкурентоспроможності та фінансову стійкість вимагає від керівництва страхових компаній шукати нові форми та методи управління власним бізнесом. Однією з перспективних моделей господарювання, яка дозволить досягти конкурентних переваг, є аутсорсинг.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 05 Квіт 2019 08:07 |
Оновлення: | 05 Квіт 2019 08:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28939 |
ДСТУ 8302:2015: | Ніколаєнко С. М. Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment. 2017.. |