Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Аутсорсинг маркетингу страхових компаній

Ніколаєнко С. М. (2017) Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment..

[thumbnail of Аутсорсинг маркетингу страх.комп. 2017.pdf]
Preview
Текст
Аутсорсинг маркетингу страх.комп. 2017.pdf

Завантажити (277kB) | Preview

Анотація

Прагнення успішно здійснювати підприємницьку діяльність, підвищувати рівень конкурентоспроможності та фінансову стійкість вимагає від керівництва страхових компаній шукати нові форми та методи управління власним бізнесом. Однією з перспективних моделей господарювання, яка дозволить досягти конкурентних переваг, є аутсорсинг.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Квіт 2019 08:07
Оновлення: 05 Квіт 2019 08:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28939
ДСТУ 8302:2015: Ніколаєнко С. М. Аутсорсинг маркетингу страхових компаній. Modern economic research: co-operation, banking, public administration in a decentralized environment. 2017..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу