Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі

Клімова І. О. (2019) Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці..

[thumbnail of Tezy_Hotel.pdf]
Preview
Текст
Tezy_Hotel.pdf

Завантажити (162kB) | Preview

Анотація

Успішна діяльність готельно-ресторанного господарства визначається якістю наданих послуг, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільства, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Готельно-ресторанний бізнес, послуги, які повинні чітко відповідати певним потребам, задовольняти вимоги споживача, відповідати застосовуваним стандартам і технічним умовам, відповідати чинному законодавству та іншим вимогам суспільство, надаватися споживачеві за конкурентоспроможними цінами, забезпечити отримання прибутку.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 05 Квіт 2019 10:30
Оновлення: 05 Квіт 2019 10:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28960
ДСТУ 8302:2015: Клімова І. О. Креативний маркетинг у готельно-ресторанному бізнесі. Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інноваці. 2019..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу