Королюк О. М. (2017) Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів. Проблеми освіти. № 87. С. 157–163.
Королюк_87 (1).pdf
Завантажити (322kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовується важливість курсу "Методика навчання математики" для професійної підготовки майбутнього вчителя математики, набуття професійної компетентності; сформульовано мету, завдання навчальної дисципліни; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для практичних і лабораторних занять, матеріали для самостійної роботи студентів; активні форми, методи навчання, які використовуються під час аудиторних занять з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методика навчання математики, професійна підготовка, методична підготовка, методична задача |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Діана Петрова |
Дата подачі: | 09 Квіт 2019 07:08 |
Оновлення: | 09 Квіт 2019 07:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29037 |
ДСТУ 8302:2015: | Королюк О. М. Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів. Проблеми освіти. 2017. № 87. С. 157–163. |