Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів

Королюк О. М. (2017) Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів. Проблеми освіти. № 87. С. 157–163.

[thumbnail of Королюк_87 (1).pdf]
Preview
Текст
Королюк_87 (1).pdf

Завантажити (322kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовується важливість курсу "Методика навчання математики" для професійної підготовки майбутнього вчителя математики, набуття професійної компетентності; сформульовано мету, завдання навчальної дисципліни; визначено місце курсу у навчальному процесі фізико-математичного факультету; представлено розробки інструктивно-методичних матеріалів для практичних і лабораторних занять, матеріали для самостійної роботи студентів; активні форми, методи навчання, які використовуються під час аудиторних занять з методики математики та в процесі самостійної роботи студентів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: методика навчання математики, професійна підготовка, методична підготовка, методична задача
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Діана Петрова
Дата подачі: 09 Квіт 2019 07:08
Оновлення: 09 Квіт 2019 07:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29037
ДСТУ 8302:2015: Королюк О. М. Роль І місце курсу "Методика навчання математики" у професійній підготовці майбутніх учителів. Проблеми освіти. 2017. № 87. С. 157–163.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу