Вітвицька С. С. (2017) Розвиток креативності майбутніх магістрів освіти засобами інноваційної діяльності. Проблеми освіти. № 87. С. 56–61.
Preview
ссвUntitled0.-конвертирован.pdf
Завантажити (240kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються та обґрунтовуються підходи до визначення понять "творчість", "педагогічна творчість", "творча діяльність", "креативність", "обдарованість", "інновації"; висвітлюються основні положення авторської концепції і технології розвитку креативності та підготовки майбутніх магістрів освіти до інноваційної педагогічної діяльності
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, педагогічна творчість, творча діяльність, креативність, і обдарованість, інновації; технологія підготовки магістрів освіти до творчої педагогічної \ діяльності. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 17 Квіт 2019 06:54 |
Оновлення: | 17 Квіт 2019 06:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29201 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Розвиток креативності майбутніх магістрів освіти засобами інноваційної діяльності. Проблеми освіти. 2017. № 87. С. 56–61. |