Пойта І. О., Пацалюк К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій.. С. 90–93.
Preview
стаття_Пойта_Пацалюк.PDF
Завантажити (518kB) | Preview
Анотація
В статті розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування на українському ринку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів Internet-маркетингу. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції та перспективи їх розвитку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Internet-маркетинг, електронний маркетинг, маркетинг-мікс, пошукова оптимізація, маркетинг контенту, копірайтинг, SEO Copywriting, вірусний маркетинг. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне) |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 23 Квіт 2019 12:58 |
Оновлення: | 24 Квіт 2019 13:32 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29286 |
ДСТУ 8302:2015: | Пойта І. О., Пацалюк К. О. Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2018.. С. 90–93. |