Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку

Пойта І. О., Пацалюк К. О. (2018) Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій.. С. 90–93.

[thumbnail of стаття_Пойта_Пацалюк.PDF]
Preview
pdf
стаття_Пойта_Пацалюк.PDF

Завантажити (518kB) | Preview

Анотація

В статті розглянуто основні методи та інструменти Internet-маркетингу та специфіку їх застосування на українському ринку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів Internet-маркетингу. Викладено результати систематизації основних інструментів і технологій Internet-маркетингу, розкрито сутність кожної категорії. Зазначено найпопулярніші Internet-інструменти для просування продукції та перспективи їх розвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Internet-маркетинг, електронний маркетинг, маркетинг-мікс, пошукова оптимізація, маркетинг контенту, копірайтинг, SEO Copywriting, вірусний маркетинг.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 23 Квіт 2019 12:58
Оновлення: 24 Квіт 2019 13:32
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29286
ДСТУ 8302:2015: Пойта І. О., Пацалюк К. О. Сучасні інструменти та технології Інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку. Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. 2018.. С. 90–93.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу