Акіншева І. П. (2009) Інноваційні тенденції розвитку сучасних європейських підручників із соціальної історії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). С. 30–33.
Preview
6_43.pdf
Завантажити (262kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена огляду інноваційних тенденцій розвитку сучасних європейських підручників, зокрема з соціальної історії. З’ясовано, що їм притаманні оновлений зміст, який відображає досягнення історичної і педагогічної науки, відмова від моноідеології, наявність у значному обсязі сюжетів із соціальної історії та історії повсякденності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | C Супутні історичні науки > C Супутні історичні науки (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:28 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2938 |