Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціальна реклама як засіб боротьби з дискримінацією

Гаркава Аліна (2019) Соціальна реклама як засіб боротьби з дискримінацією. Літописець: Збірник наукових праць VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Права людини: історичний вимір і сучасні тенденції (до 70-річчя прийняття Загальної декларації прав людини)» (м. Житомир, 6 грудня 2018 року) (14). С. 314–244.

[thumbnail of Гаркава_Літописець_14-страницы-341-344.pdf]
Preview
Текст
Гаркава_Літописець_14-страницы-341-344.pdf

Завантажити (1MB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: K Право > K Право (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Світлана Чорновіл
Дата подачі: 28 Трав 2019 09:45
Оновлення: 28 Трав 2019 09:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29457

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу