Федій О. А. (2009) Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 96–101.
Preview
20_43.pdf
Завантажити (329kB) | Preview
Анотація
У статті представлений психолого-педагогічний потенціал новітнього напряму розвитку психотерапевтичних знань – пісочної терапії. На основі аналізу сучасного зарубіжного досвіду естетотерапії природними та мистецькими засобами автором виділені найбільш ефективні шляхи впровадження пісочної терапії в освітній процес початкової школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2954 |
ДСТУ 8302:2015: | Федій О. А. Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 96–101. |