Гавриловська К. П., Вигівська О. В. (2018) Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості.. Т. VI, № 14. С. 84–91. ISSN 2072-4772.
75_Havrylovska.pdf
Завантажити (439kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються основні психологічні механізми формування професійної ідентичності студентів-випускників спеціальності «Психологія»: когнітивний, мотиваційний, емоційний та ціннісний. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій у кар’єрі студентів-психологів. Виявлено, що домінуючими ціннісними орієнтаціями в кар’єрі цієї категорії студентів є «автономія», «служіння добру», «інтеграція стилів життя» та «менеджмент». Майбутні фахівці у сфері психології прагнуть бути незалежними в організації своєї роботи, приносити користь іншим, допомагати у вирішенні життєвих труднощів, організувати своє особисте та професійне життя гармонійно, щоб одна сфера реалізації не заважала іншим, а підштовхувала й допомагала в реалізації задумів та задоволенні потреб.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ідентичність, професійна ідентичність, психологічні механізми формування професійної ідентичності, цінності, ціннісні орієнтації в кар’єрі |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Ксенія Гавриловська |
Дата подачі: | 02 Вер 2019 13:28 |
Оновлення: | 02 Вер 2019 13:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29777 |
ДСТУ 8302:2015: | Гавриловська К. П., Вигівська О. В. Формування професійної ідентичності майбутніх психологів: ціннісний аспект. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ: Психологія обдарованості.. 2018. Т. VI, № 14. С. 84–91. |