Пойта І. О., Горик-Чубатюк М. О. (2019) Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації. № 24. С. 74–87. ISSN 2410-3748.
Пойта_Горик-Чубатюк.pdf
Завантажити (412kB) | Preview
Анотація
В статі розглянуто основні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено основні завдання логістичної системи та її місце в комплексі маркетингу . Обґрунтовано та систематизовано понятійний апарат маркетингової логістики. Визначено порівняльну характеристику елементів концепції «7-Р» (price – product – promotion -р1асе – рeople – рrocess – рhysical еvidence», що стали основою функціонування маркетингової логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, логістика, комплекс маркетингу,логістичний підхід, транспортнологістичні технології, крос-докінг, маркетингова логістика. |
Класифікатор: | H Соціальні науки > HG Фінанси |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи |
Користувач: | Інна Олександрівна Клімова |
Дата подачі: | 18 Жовт 2019 12:10 |
Оновлення: | 18 Жовт 2019 12:10 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29918 |
ДСТУ 8302:2015: | Пойта І. О., Горик-Чубатюк М. О. Характеристика маркетингової логістики в системі управління підприємством. Економіка. Управління. Інновації. 2019. № 24. С. 74–87. |