Підлужна Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. № 15(58). С. 8–10.
Preview
Cтаття, Рівне, 2017.pdf
Завантажити (311kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автор доводить, що рівень розвитку критичного мислення учнів 3-4 класів значно зростає за умов компетентнісного підходу до застосування науково обґрунтованих, дібраних і систематизованих інтерактивних методів та прийомів навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Компетентнісний підхід, критичне мислення, молодші школярі, уроки української мови. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Жовт 2019 15:01 |
Оновлення: | 20 Жовт 2019 15:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29922 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2017. № 15(58). С. 8–10. |