Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови

Підлужна Г. В. (2017) Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. № 15(58). С. 8–10.

[thumbnail of Cтаття, Рівне, 2017.pdf]
Preview
Текст
Cтаття, Рівне, 2017.pdf

Завантажити (311kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автор доводить, що рівень розвитку критичного мислення учнів 3-4 класів значно зростає за умов компетентнісного підходу до застосування науково обґрунтованих, дібраних і систематизованих інтерактивних методів та прийомів навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Компетентнісний підхід, критичне мислення, молодші школярі, уроки української мови.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Дата подачі: 20 Жовт 2019 15:01
Оновлення: 20 Жовт 2019 15:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29922
ДСТУ 8302:2015: Підлужна Г. В. Компетентнісний підхід до розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. 2017. № 15(58). С. 8–10.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу