Підлужна Г. В. (2016) Лінгвометодичні аспекти компетентнісного підходу до розвитку комунікативних умінь молодших школярів. Cучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. Т. 1. С. 87–93.
Preview
Лінгвомет. аспекти комп. підходу, 2016.pdf
Завантажити (274kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто окремі теоретичні та практичні аспекти розвитку комунікативних умінь молодших школярів. Зосереджено увагу на реалізації компетентнісного підходу до навчання в сучасній початковій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Компетентнісний підхід, молодші школярі, сучасна початкова школа, комунікативні вміння. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Жовт 2019 15:04 |
Оновлення: | 20 Жовт 2019 15:04 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29927 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Лінгвометодичні аспекти компетентнісного підходу до розвитку комунікативних умінь молодших школярів. Cучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. 2016. Т. 1. С. 87–93. |