Підлужна Г. В. (2017) Розвиток креативності молодших школярів на уроках літературного читання. Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи.. С. 71–74.
Preview
Підлужна_Тези.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто методи та прийоми розвитку креативності учнів сучасної початкової школи на уроках літературного читання.Особливу увагу звернуто на використання інтерактивних методів навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Креативність, молодші школярі, літературне читання, інтерактивні методи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Жовт 2019 15:05 |
Оновлення: | 20 Жовт 2019 15:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29928 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Розвиток креативності молодших школярів на уроках літературного читання. Inovatívny výskum v oblasti vzdelávania a sociálnej práce Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогіки та соціальної роботи. 2017.. С. 71–74. |