Підлужна Г. В. (2018) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови. Open Access Peer-reviewed Journal "Science Review". Т. 5, № 1 (8). С. 38–42.
Preview
2018. Польща.Інтернет-стаття на міжн. конф..pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. На основі результатів проведеного педагогічного експерименту автором запропоновано комплекс методів та прийомів навчання, які дозволяють ефективно впливати на розвиток критичного мислення учнів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Критичне мислення, молодші школярі, рідна мова, інтерактивні методи. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 20 Жовт 2019 15:06 |
Оновлення: | 20 Жовт 2019 15:06 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29929 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови. Open Access Peer-reviewed Journal "Science Review". 2018. Т. 5, № 1 (8). С. 38–42. |