Усата О. Ю. (2019) Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Т. ІІ, № 177. С. 135–138.
Усата_стаття.PDF
Завантажити (423kB) | Preview
Анотація
У статті описано важливість і можливості використання у науково-дослідній роботі майбутнього учителя інформатики нетрадиційних форм, методів та технологій навчання, а саме особистісно орієнтованих. Описано поняття науково-дослідницької компетентності та основні аспекти дисципліни «Основи наукових досліджень», вивчення якої сприяє формуванню цієї компетентності. Вказано, що саме завдяки особистісній орієнтації навчального процесу і використанні дослідницьких, проблемно-пошукових, дискусійних, комунікативних, ігрових, рефлексивних технологій формуються у майбутнього педагога здатності до критичного мислення, прийняття нестандартних рішень, комунікативності, креативності, інноваційності, роботи в команді, рефлексії тощо. Показано можливості використання технологій, форм і методів навчання, що сприяють особистісній орієнтації навчального процесу, у процесі вивчення основ наукових досліджень. Наголошено на важливості використання технологій такого типу для успішного формування науково-дослідницької компетентності майбутнього педагога, що є запорукою підготовки висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтовані технології, науково-дослідна компетентність, науково-дослідна робота, основи наукових досліджень, нетрадиційні технології, професійна підготовка. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олена Юріївна Усата |
Дата подачі: | 04 Лист 2019 07:12 |
Оновлення: | 04 Лист 2019 07:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29986 |
ДСТУ 8302:2015: | Усата О. Ю. Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2019. Т. ІІ, № 177. С. 135–138. |