Прокоф’єва М. Ю. (2009) Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 47–50.
Preview
10_44.pdf
Завантажити (255kB) | Preview
Анотація
У статті представлено методологічну основу технології проектування педагогічної практики в умовах інтегрованої професійної підготовки студентів. Розглянуто компоненти технологічного проектування практики, з метою аналізу наслідків впровадження такого проектування. Також відображено шляхи інтеграції в системі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 10:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3003 |
ДСТУ 8302:2015: | Прокоф’єва М. Ю. Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 47–50. |