Новосадова С. А. (2019) Етапи формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. Науковий часопис Національного педагогічного університет імені М. П. Драгоманова. № 69. С. 153–157.
Preview
Етапи_формування_(статтяв_Драгоманова).pdf
Завантажити (175kB) | Preview
Анотація
У статті розкривається методичний підхід формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | принципи навчання, фахова підготовка, форми навчання, методика навчання, методи навчання, етапи, теоретичні дисципліни, творча самостійність, вчитель музики |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
| Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
| Дата подачі: | 08 Лист 2019 12:03 |
| Оновлення: | 08 Лист 2019 12:03 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30045 |
| ДСТУ 8302:2015: | Новосадова С. А. Етапи формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін. Науковий часопис Національного педагогічного університет імені М. П. Драгоманова. 2019. № 69. С. 153–157. |


