Портницька Н. Ф., Радевич М. (2018) Змістові складові творчої діяльності підлітків (на матеріалі хореографічної діяльності). Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, 6 (14). С. 214–220. ISSN 2072-4772.
Портницька-Радевич_стаття.pdf
Завантажити (863kB) | Preview
Анотація
У статті представлений аналіз структури ціннісно-потребової сфери підлітків, включених до творчої діяльності. Виявлено, що провідними потребами для підлітків є потреби у визнанні, самовираженні, емоційному задоволені. Коло референтних осіб включає експертів, родичів та ровесників. Оцінка експертів виконує не лише стимулюючу, але й гальмівну функцію: підлітки здатні відмовитися від творчих спроб через страх недосконалості власної творчості. Підлітки, що надають перевагу нерегламентованій діяльності, використовують творчі дії (інвенції) як засіб самовираження та самовдосконалення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | творчість, потреби, підлітковий вік, цінності, інвенції |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Наталія Федорівна Портницька |
Дата подачі: | 08 Лист 2019 22:37 |
Оновлення: | 08 Лист 2019 22:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30075 |