Аполлонова С. Ю. (2009) Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 105–109.
Preview
23_44.pdf
Завантажити (278kB) | Preview
Анотація
Виявлено технології особистісно-орієнтованого навчанння, подано основні положення в системі поглядів В. Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу, вимоги до проектування особистісно орієнтованої системи навчання, стратегії та методи навчання (за різними класифікаціями), основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку та засоби досягнення мети особистісно-орієнтованого уроку; запропоновано орієнтовну структуру уроку, створену для школи І ступеня та практичні елементи окремих етапів уроку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 11:00 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3018 |