Карпушенко Г. А. (2009) Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 116–120.
Preview
25_44.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
У статті запропоновано структурно-логічну модель педагогічного процесу та представлено апробовані технології особистісно орієнтованого навчання і виховання молодших школярів. Розкрито роль інтерактивних методів, групової та парної роботи у формуванні в учнів уміння вчитися. Розглянуто переваги використання диференційованого підходу в успішному навчанні дітей молодшого шкільного віку.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 22 Жовт 2009 14:08 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 22:45 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3020 |
| ДСТУ 8302:2015: | Карпушенко Г. А. Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 116–120. |


