Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи

Карпушенко Г. А. (2009) Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 116–120.

[thumbnail of 25_44.pdf]
Preview
PDF
25_44.pdf

Завантажити (275kB) | Preview

Анотація

У статті запропоновано структурно-логічну модель педагогічного процесу та представлено апробовані технології особистісно орієнтованого навчання і виховання молодших школярів. Розкрито роль інтерактивних методів, групової та парної роботи у формуванні в учнів уміння вчитися. Розглянуто переваги використання диференційованого підходу в успішному навчанні дітей молодшого шкільного віку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 11:08
Оновлення: 14 Серп 2015 19:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3020
ДСТУ 8302:2015: Карпушенко Г. А. Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 116–120.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу