Козюк А. М., Коновальчук О. П., Комісарук В. В. (2009) Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 121–126. ISSN 2076-6173.
Preview
26_44.pdf
Завантажити (301kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються питання організації та керівництва навчальним процесом в умовах рівнево-диференційованого навчання молодших школярів. Представлено технологічну карту комбінованого уроку на основі рівневої диференціації, що сприяє активізації їхньої пізнавальної діяльності, формуванню позитивних мотивів навчання, гуманізує, оптимізує навчальний процес, надає можливості для розвитку творчих здібностей учнів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 11:11 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3021 |
ДСТУ 8302:2015: | Козюк А. М., Коновальчук О. П., Комісарук В. В. Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 121–126. |