Косякевич О. В. (2009) Технологія диференційованого навчання молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 127–130.
Preview
27_44.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено теоретичні засади технології диференційованого навчання молодших школярів. Представлено способи застосування диференційованих завдань за ступенем складності та самостійності на різних етапах уроку та при виконанні домашніх завдань. Подано результати впровадження технології рівневої диференціації навчання у початковій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 11:13 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3022 |
ДСТУ 8302:2015: | Косякевич О. В. Технологія диференційованого навчання молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 127–130. |