Дмитрієва С. М. (2009) Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 172–175.
Preview
37_44.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку: домінуючий тип ставлення до школярів, рівень ціннісного внеску педагога в операційну, емоційну і мотиваційну сфери діяльності учнівського колективу, стиль педагогічного керівництва, особливості ставлення до діалогічного навчання у початковій школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 12:04 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3032 |
ДСТУ 8302:2015: | Дмитрієва С. М. Психологічні особливості педагогічної взаємодії вчителя та учнів молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 172–175. |